Have you ever thought just maybe You belong with me.

Sry för dålig update men mina tankar e på annat håll och bara för de så glömmer jag att blogga.
Det är inte ofta som man träffar på en person som man kan prata om allt med och den personen vet att det bara är mellan oss, jag gillar även att om inte jag och den personen känner varan så bra så känns de som att vi snackat i 100 år..
Jag har ju haft det lite hit dit detta år och förra året och tappade faktiskt tron på att jag nånsin skulle bli glad och hel igen.. men nu så tror jag att jag hittat det som får mig att le och tiden får visa hur det kommer att bli.
Haha Familjen om ni läser detta Miss you;)<3!
Btw alla i England tycker att jag ser ut som en 16åring vet inte tar man de som en komplimang? När man e 20 år xd...
Men nu ska jag lägg mig ute i solen och bättra på brännan.
KISSES!!!

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

Aw tack! :)

2011-06-15 | 21:34:22
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback