I have a boyfriend..

Vad kan man säga om kvällen igår?? JO det började med att jag mötte upp Kelly på station innan vi begav oss ut för att leta upp nån club så man kunde få igång festen.. Efter att ha gått runt i 20 min så såg vi en club som såg bra ut och de spelade även "On the floor" Så vi gick in dit och rakt fram till baren... hehe^^ Tog ett tag att bestämma sig om vad man skulle ha .. men så såg vi den rosa Champagneflaskan och tänkte satsa på den.
Gissa om den fanns kvar?? NEEEEE buhuhuhu vi som ville ha den, den som såg så lyxig ut...  Men tyvärr så va den slut så jag valde ut en flaska Rosé.
Rosén va god och det tog typ 10 min och hela flaskan va slut haha^^
Sen vet jag inte riktigt vad som hände men plötsligt så va vi inne på gayclub... haha asså jag fatta inte först att det va en gayclub.
Men efter detta så va de ganska så uppenbart.
En tjej kommer fram till mig och bah
Tja! du är söt
Jag bah tack du med
Hon bah Vill du dansa?
Jag bah eh nja...
Hon bah kom igen...
Då viskar hon nåt  i mitt öra..
Och de va nåt som fick mig att bah
ehhhhhh no no no no och jag bah skriker ut JAG HAR KILLE SRY!
Då kollar hon på mig och bah
Vad gör du här då?
Jag bah e festar men du är inte gay?
Och då fatta jag ojojoj jag va inne på gayclub haha^^
Och sen hittade jag mina vänner och de va då de sa att vi befann oss i GAYVILLAGE haha asså en hel gata fylld med gayklubbar...
Vid 2 så mådde jag inte så bra så drog in på nåt kebabställe innan jag tog en taxi hem och däckade i min säng^^
Vaknade upp för 1timme sen och mådde si så eller bättre än jag förtjänar kan jag lova!
Idag så fyller pappan i min värdfamilj år så blir en  god middag med champagne och sånt.
Bilder kommer när jag har hittat sladden till min Blackberry^^
Kisses
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback