För jag Har tagit Studenten.

Idag är det ingen vanlig dag för alla 3or på gymnasiet för idag är det den dan då man får klä upp sig i sin fina klänning , stylla till håret och dra ut mot Champagnefrukosten med alla 3or och sen går man mot skolan har sista sista avslutningen och sen så ere 2 min mellan alla klasser och då är det dax att springa ut .. jag gick på Katedral i Linköping och vi har finaste trappan så det känns mäktigt att springa ut från den skolan.
Exakt 1år sen så tog vi Studenten och det känns helt jävla sjukt!
Ser iaf att studenterna i år har tur med vädret ingen regn!!! så ni borde va fettglada! Då vi förra året fick sämsta vädret ever tror de va typ 13 grader varmt och det spöregnade! Men vi studenter va happy iaf!
Nu 1år senare så e jag i England och på ett sätt så saknar jag faktiskt gymnasielivet , visst det va massa plugg och så men ändå så va man trygg på ett sätt för nu så e man ju vuxen och står på egna ben.
Att 1år har flygit förbi så snabbt är helt sjukt ni 92or som tar studenten idag för er så kommer det flyga förbi lika snabbt och ni kommer känna samma när ni ser 93orna springa ut... Ni kommer tänka oj har 1år redan gått??
Helt sjukt att tiden bara flyger förbi och man drabbas av panik då man tänker att hela livet kommer flyga förbi.
Visst många e lyckliga idag och tänker HELL YEAH SKOLAN E SLUT!!!! MEn okej skolan e slut men vad har ni för planer efter? Visst en del njuter hela sommaren och börjar plugga direkt och en del lyckas med att få jobb men dom som inte vill plugga eller lyckas få jobb, Vad händer med dom... jo de blir arbetslösa.... kul att kallas det!
Nu ska jag inte va sån utan Studenten är nåt man gör 1gång i Livet så njut av denna dag!!! För som alla andra dagar så kommer den att ta slut och det enda ni kommer att ha kvar är bilderna och minnena.
Lite update om livet i UK:
Jo skrev ju för 1dag sen att jag inte riktigt trivdes i Manchester längre och att jag hade kommit i kontakt med en familj i London och nu har vi kommit överens om att jag ska åka ner dit idag och spendera helgen med dom och se om vi passar för varan, men tror det kommer bli bra och en till grej är att en av mina vänner bor nära där så då kan vi umgås när vi väll får tid över... eller vänta våra familjer känner ju varan och tjejerna e bästisar perfect!

Ni blire frulle och fixa lite innan jag beger mig mot LONDON!!!
YES NI HÖRDE RÄTT
LONDON BABY LONDON!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback