Du får mitt hjärta att slå dubbelslag.

Jag vet att det finns många underbara killar i världen , såna killar som gör livet värt att leva, dom killarna som gör allt för dig, killarna som finns för dig för att torka dina tårar och dom som finns där för se till att du ler.. det är dessa killar man ska jaga.. visst det kan va kul med en badboy en kille som ser cool ut på ytan den killen som alla tjejer vill ha.. den killen som har mest vänner, den killen som bjuds på varje fest den killen som dricker champagne varje kväll... men är dom killarna perfekta under ytan? Det brukar va dom som kommer såra dig det är dom som vet att allt är tillåtet för de vet att de ser bra ut , det är dom som tar en ny tjej varje helg det är dom som ringer dig mitt i natten ... Det är dom som tror att de kan göra vad de vill mot dig , men att du ändå kommer va kvar för det är brevid killen alla vill ha...
Livet går inte ut på att va med en kille som har nån ny varje helg men som återvänder till dig när han vill, vill man finna kärlek då måste man skita i utsidan ett tag och se högre för det är då man kommer se killarna som är värda att jaga.
En kille som kysser marken du går på en kille som finns där för dig , en kille som ligger och håller om dig natten lång, en kille som viskar i ditt öra att du är det finaste som finns.
Det har hänt så mycket i mitt liv som fick mig att tappa tron att fina killar existerar ..för många badboys som fick mig att tro att jag inte va värd nåt bättre.
Livet har sina fina stunder och dom hemska stunderna men jag har lärt mig att man måste släppa det förflutna och blicka framåt för varför ska man söka och söka efter lyckan när den kanske är 5 min ifrån dig.
För tidigt att säga om du är den men jag trodde aldrig att jag skulle gråta mig till sömns för att jag saknar dig så mycket och jag trodde inte att du skulle va den som fick mig att öppna upp mina ögon och se att jag är värd fina dig.
Du får mitt hjärta att slå dubbelslag du får mig att vilja skita i allt och bara se dig men du är även den som låter mig leva min dröm och du är den som står där och väntar på mig. Du pressar inte mig till att göra nåt jag inte vill utan du säger att du kommer finnas där för du gillar bara tanken av att va nära mig.
Jag gav upp hoppet att jag nånsin skulle bli lycklig men tror att jag hittat min lycka och du är den!
Alla ord du sagt till mig , dom värmer så mycket, du får mig att le .Du får mig att tro på kärleken igen och du får mig att se att livet kan va vackert.
Men i samma sekund så är jag rädd för att komma dig närmre och jag är rädd för att förlora dig , jag hatar den känslan då man vet att något inte kommer vara ...och att det bara är för stunden... jag hatar mig själv att jag måste tänka så!!! Jag tror jag hittat det jag slutade söka efter och det är nu jag blir rädd och vill backa undan ... men neeej får du mitt hjärta att slå dubbelslag så kommer jag klättra över berg för att visa dig att jag vill ha dig och att du gör mig lycklig. Nu ska jag riva min mur och öppna upp mig och leda dig till mitt hjärta för jag vet att vi kan bli nåt du och jag, det gäller bara att jag inte blir rädd och backar undan...
Det kommer jag inte göra för jag ser nu och känner att du är underbar och du är värd att satsa allt på , jag vill va den som torkar dina tårar när du gråter jag vill vara den som pillar med ditt hår och viskar fina ord i ditt öra, jag vill finnas där för dig när du behöver mig men jag vill även ge dig nåt jag inte vågat ge nån sen ett tag tillbaka och nu säger jag detta ... du är nära på att få mitt hjärta och får du det så hoppas jag att du bevarar det och får jag ditt då kommer jag aldrig släppa dig.
Jag har varit på botten en lång tid nu och jag vågade inte se framåt och stängde bara in mig , nu känner jag att det är dax att krossa muren och gå ut i världen ut från de mörka!

Kommentarer
Sandra säger:

Fint skrivet!:)

2011-06-22 | 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback