Day off

I want you to see that the girl you made me to be is gone and will never come back.
I didn´t like what I became and now its my turn to shine and show you that you are not ever going to be included in my mind.

Life gives you a hundred reasons to cry but show life that you have thousand of reasons to smile.

TjoTjo bloggen!
Idag har jag ledigt så sitter i vardagsrummet och nördar The Hills och One Tree Hill.
Älsar dagar då man bara kan slappa och kolla på serier man älskar och äta massa gott.

BTW kommer ni ihåg att jag klagade på att jag börjar bli socialsjuk???? so guess what???
Ska träffa 2 tjejer som med jobbar som au pairs i Manchester och vi ska träffas på lördag och får se vad vi hittar på:). Nu börjar allt flyta på här och jag har faktiskt inget att klaga på.

För första gången på flera år så känns allt bra
INGET DRAMA!
INGA KILLPROBLEM
INGET TJAFS/BRÅK
INGET SKITSNACK
INGET FOLK SOM KOLLAR SNETT

Livet i UK är annorlunda och här finns inget skit än och jag känner att jag fått chansen att börja om från ruta ett!

Kisses
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback