24/6-11

God Morgon
Första gången som jag inte försovit mig denna vecka wow!!! Ni fattar inte hur glad jag är att det är fredag idag... betyder att jag är ledig i 2dagar och imorgon kan jag äntligen ta igen förlorad sömn.
Gud vilket kukväder de är ute!!! spöregnar kallt blåser ush... ta mig till varmare breddgrader nu!!
Sitter nu med en kopp kaffe och njuter men blir ingen frukost för min del för det finns typ inget att äta, eller finns inget som jag gillar..
Funderar på att gå och kolla frisör idag för vill fixa till håret innan jag kommer till LKPG.
Nu ska jag fixa mig lägga på lite smink och styla håret sen måste jag följa R till skolan.
Måste även hitta nåt att ha på mig för trodde att jag kunde ta min fina vita kjol med ett linne och converse men vädret verkar ju inte vilja samarbeta med mig så får bli en tråkig outfit jeans och någon tröja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback