tråkigt!

Kommer gå i väggen snart! Pallar inte sitta inne i huset längre utan vill ut vill ut dansa osv.
Sitter och dunkar musik och vill bah ut gå crazy dansa på bord.. eller ok kanske inte direkt de men e liksom på festhumör .
Vet inte vart jag ska ta vägen asså!!!! Helt sjukt kan seriöst inte sitta still utan det känns i hela kroppen att jag vill ut och jag tror att jag har tjatat sen maj att jag vill gå ut och dansa men varje gång jag gått ut så har det slutat med att antingen blev nån för full så man va tvungen ta hand om den eller nån som inte ville gå in på krogen eller nån som inte gillar att dansa"! Nu har min Diamant fyllt 18år!!!! Äntligen så hoppas att vi drar ut snart och röjer! För om nån kan dansa på krogen så är det vi!
Imorgon blire att träffa min Diamant iaf!!!:D<3
Har nog smsat hela min kontaktlista frågat vad de gör för känner mig så bored!!!! ush asså jag kommer inte palla att sitta inne ikv kommer fan bli depress då!!
Jag kan säga att jag e en sån person som tröttnar på allt väldigt snabbt och måste hela tiden byta läge,osv. Typ jag åkte till Manchester skulle va där i 1år men tröttna efter en månad och ville bara hem!, jag tänker liksom att
-Åh jag vill göra detta! Sen när jag väll gör det så tänker jag-Men guuuud va tråkigt!
Ska inte säga att jag e sån i allt men jo jag tröttnar på typ på allt eller blir för bekväm.
Jag kan inte leva med samma rutiner varje dag det går inte utan jag behöver typ action i mitt liv!
Jahaja nu ska jag se vad jag kan göra ikväll innan jag seriöst går i väggen!
Puss hoppas ni har roligare än mig!XD
Btw bjuder på en bild:
Jackan han har på sig gissa vems den e?XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback