Sledstarondellen är största raggningstället...XD

Ojoj jag skrev senast typ 1 vecka sen dåligt I know!
Men har typ inte haft tid till att blogga utan sen familjen kom hem i torsdags så har jag umgåts med mina syskon och så.
Vi har kollat på film, ätit god mat snackat massa.
Igår så träffa jag Emmy vi möttes upp  vid statoil och gick lite innan vi bestämde oss för att ta en långpromenad.... jo den va lång... Men fett skönt att röra på sig och vi hade de trevligt snacka om allt mellan himmel jord vi diskuterade även framtiden, då båda vi varit au-pairer i England men känner nu att är det verkligen min grej?? trodde det skulle va roligare men blev grymt besviken fast kan va så att min "Värdfamilj" sööööööög balle!(ursäkta utrycket)!
Haha sen OMG hur många bilar tutta inte på oss när vi gick vår promenix?? jo en hel del kan jag lova och en bil stanna till och bah
-Man vinkar tillbaka!!!
Haha visste inte att slestarondellen är värsta raggningstället...
Efter att ha varit med Emmy i 2 timmar om inte mer så begav jag mig mot Konsum för att möta upp en person.
Och sen tar vi inte vad som hände utan "SECRET" haha!
Nu ska jag fixa frulle och kolla på skolor och leta lite jobb.
Jag har även fått för mig att jag vill flytta hemifrån och bara leva mitt liv, så tänkte ta tag i detta då jag känner att de e dax att bo självständigt men vi får se hur det går med det.
!
Frukost då!!!
PUSS!!!
P.s min dumma data crasha så jag har inga bilder på den alls:(:( eller filmer utan ALLT!!!! e GONE:(:(:( faaaaan asså hade 1000 bilder 43 filmer och nu e allt gone.... kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback