Relativt lugn söndag.

Känner mig tjock som sitter i soffan och vräker i mig godisbit efter godisbit haha vet inte om jag e så sugen på godis men handen sträcker sig efter mer, haha snart kommer jag inte kunna röra på mig utan blir att rulla fram.. HAHA!! nejvars så farligt e de väll inte.
Men men verkar som de blir att sova på soffan inatt igen... egentligen ska jag inte klaga för soffan e stor och mjuk men lite svårt att acceptera att man måste sova på en soffa när man har världens skönaste säng.
Jag vet att ibland får man offra sig och det gör jag nu då jag låter min farmor sova i min säng och jag får soffan då.
Tänkte sätta på nån film och somna till den.
Så vi hörs imorgon.!
Puss på er sötnosar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback