Helgen i Linköping

Jaha nu e jag hemma i Linköping och har varit de i 3 dar nu! Har inte gjort så mycket utan mest varit med bästisen och träffat Mr Secret.
Jag kan inte sova för tänker för mycket,jag hatar att känna att jag gjort nåt fel eller känslan av ånger...
Den känslan dödar mig lite nu kan jag allt lova!
Jag brukar lova mig själv att inte göra en del saker men när de väll gäller så blir de ändå att jag gör dom! Fattar inte hur fan jag resonerar asså... men sen kommer ängesten över de jag gjort och jag bah sitter där och tänker att vad fan tänkte du med människa!!!!
Iaf min helg i Linköping har varit bra förutom Fredagen .. eller slutet av den, började med en utgång hade hur trevligt som helst innan de spårade ur och slutade katastrofalt!!
Denna fredag fick jag se saker jag bara sett på film och tro mig de va ingen vacker syn! utan blev mest helt ställd och kunde inte fatta om de va verklighet elr om jag drömde...
Chocken e fortfarande kvar idag och antar att den kommer finnas där nu ...
Nu orkar jag inte sitta vid datan längre så ska lägga mig i sängen lyssna på musik och koppla bort alla tankar eller kan iaf försöka.!
Hoppas att ni haft en fin helg!
Pussssss

Kommentarer
FREDRIKA PERSSON säger:

SV; åh tack!!

2011-07-16 | 23:55:49
Bloggadress: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback