What happens in London should stay in London.....

Heeeej där! long time no seen... men under 6 dagars vistelse i London så har det hänt mycket skit och en del bra grejer. Sry för dålig update men hade ingen internet ett tag och sen när jag fick de så gick laptopen sönder(Y)!!!
Ush vilken resa asså vet inte riktigt om det finns nåt bra att säga om den.... tror fan inte de!! Varje dag som va blev bah värre och tillslut balla de ur totalt.

Kan berätta om Onsdagen då jag träffa ariella och vi drog till Croydon East... asså en sak om de stället fyfaaaan never ever again!!!
Det börja med att vi stack till nån restaurang/pub och blev äta lite gott och så sen så satt vi där i några timmar prata om allt mellan himmel och jord.. innan nån gång vi bestämde oss för att dra vidare och se hur nattlivet va.. jo de va en onsdag men jag tror att man typ går ut varje dag i London så de e inga problem!
Kommer inte ihåg vad klubben vi drog till hette men vet att vi satt där ett tag innan vi tänkte äsh de va tråkigt då de bara va äldre folk där....

Så vi begav oss till nåt annat ställe men innan de så dök de upp lite grejer och jag kände att fan heller jag stannar i London och dissar Lkpg en gång för alla! Men men det som hände i croydon sen fick mig att inse att inte London alltid e så vackert utan Croydon e nog ett sunkställe och det fanns typ knappt engelskmän där....

Då jag kände som jag gjorde så orkade4 jag inte riktig bry mig om nåt så levde bah livet ...
att berätta allt som hände skulle ta år....

slutade med att jag tappa bort ariella och va fast med 2 killar som bara ville en sak men jag ville inget med dom! de gav sig inte och innan jag visste de tog en fram en kniv och tvinga mig att ge ifrån mig min mobil... då menar jag HTCN som jag hade fått för 2 dar sen av någon som gillar mig^^
Jag har alltid tyckt att mobil e viktig men när de gällde liv och död så gav jag ifrån mig den... men killarna ville inte ge sig och ville ha allt och de va då jag fick en kick och bah neee nu fan gör jag nåt!v men jag va i chock och fattade inte vad som pågick men kroppen fick adrenalin och jag sprang allt jag hade innan jag såg en taxifirma och knackade på dörren som vet inte vad.. killen som jobba där såg rädslan i mina ögon och tårarna som rann och sprang fram och öppna... jag sprang in och kunde knappt få ut ord utan bara gråt ... fick iaf fram att killarna ville göra mig illa och att de tagit min mobil...
Taxikillen tog genast fram telen och sa nu ringer vi polisen!
Oroa inte dig du e säker! Men jag satt i ett hörn skaka och grät....

nåt som va riktigt dumt va att han gick ut och skrek till killarna att han ringt polis och då fick de typ panik sprang iväg....

Ännu värre va de att jag hade idas nycklar och hon kunde inte komma in till sin lägenhet...
och jag va livrädd och vågade inte sätta en fot utanför taxifirman....
Taxigubben trösta mig och sa att det blir bra jag ringer en taxi till dig så att du kan komma hem sova ut...
Så blev taxi till Notting hill och dit trilla jag in 5 på morgonen...

Fattar inte vad det finns för folk vad hade jag nånsin gjort dessa killar?
och varför måste de hota tjejer för att få nåt... ush fyfan hemska människor!
Jaha de har min mobil som inehåller lite nummer och lite bilder som kanske inte e så kul om de sprids ute i london... men men .. ska inte säga att jag inte e lika ledsen över mobilen för att jag fått den och inte behövde betala för den... jo känns lättare men ändå den dan fyfan!!!
HTC Wildfire S gone.... så nu e jag fast med min halvt fungerande W595...

kände mig faktisk dödum mot ida som varit så snäll och låtit mig stanna hos henne pga några omständigheter.. och så drar jag ut med hennes nycklar och e fast i en stad vette fan vart...
Ush aldrig mer!
Sen den kvällen har jag bara fått 5 timmars sömn då jag fortfarande har svårt för att sova...

Men fick faktisk några bra dagar i London promenera med Ida till Hennes jobb och sen stack vi in på primark och måste ändå säga att London e en fin stad och om jag får mod så kommer jag defenitivt komma tillbaka dit...

Skulle faktiskt kunna tänka mig att bo där en vacker dag!

Sista dan i London:
På torsdagen så fixade en kompis biljett till sverige och jag åkte ut till Heathrow vid 13 tiden på fredagen och där fick jag stanna tills 18 då mitt flyg mot köpenhamn gick.. jo fick ingen direkt biljett utan fick stanna till 1,5 timme i Kastrup.. Men vid 22:45 så blev de flyg till Arlanda!
Det som hände där då... jo stod och vänta på mitt bagage men började inse att nåt va fel när varenda människa fått sina grejer och rullgrejen va tom... tänkte att needå de kommer men efter 25 min fick jag nog och såg att de stängt ner bagagegrejen så blev raka vägen till
SAS och fråga vart fan va mitt bagage?????

Svaret jag fick: Ojojoj vet inte hur detta hände men det ser ut som att ditt bagage e kvar i kastrup...
-JAHA!!! fick seriöst damp på då och sa vafan e ni dumma i huvet??? hur kunde ni kasta av min väska i kastrup när de stod på min biljett att jag skulle vidare till Arlanda?????

tjejen bakom disken: men ta det lugnt gå hem och sov så löser vi det åt dig imorgon!!
Fyfan då sprack ilskan i mig och jag sa till henne att jag inte bodde i sthlm och att detta bagage inehöll 25 kg kläder och skor och hon tyckte att jag skulle ta det lugnt????!!! pantad eller vad.
Tjatade på dom i 1 timme och tillslut så sa hon att hon skulle försaöka skicka efter väskan med nästa flight och att jag fick väll stanna till på hotell...
Jag gick med på de och hon gav mig massa kvitton som jag fick visa upp på skycity och där gav de mig ett rum.
Tjejen bad även om ursäkt och sa att jag skulle komma tillbaka 6 på morgonen se om väskan kommit.

Så 3 timmars sömn på skycity SAS i en säng var vad jag fick ..
Vid 5:45 ringde väckarklockan och jag gick till SAS för att se om de löst problemet... och tack lov!!!! så kom en tjej ut med min väska... men då fatta jag inte riktigt om hon sa att väskan inte alls va i kastrup utan bagage personalen kastade på den på fel rullgrej... smart>!!! men nu har jag min väska iaf fästan den e lite skadad.. men men kollade den ch verkar som att allt e kvar..
Så nu e jag på Arlanda och väntar på tåget som ska ta mig till LKPG!!

Nu drar jag mig då och ni får ha det så bra!
Skriver när jag kommit hem och fått lite mer sömn och mat i magen..
PUSS!

P.s: bilder kommer kma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback