No words on my lips

Dax att inse,ska sluta lita på folk,ska sluta va så jävla snäll ska sluta tro gott om folk!! Ska sluta förlåta,har man gjort fel en gång så förtjänar man inte en andra chans.. Litat på folk sen får man veta att de går bakom din rygg.men så snäll man e så ger man en till chans... Ingen idè va snäll mot folk som bara ger dig skit tillbaka.. Jag vet inte än hur allt ligger till men sanningen kommer komma fram,och då får vi se hur snäll jag kommer va.. Visst jag e snäll men den snällheten varar inte hur länge som.. Ush mitt huve sprängs av all info och jag känner knappt mitt hjärta och tårarna e slut...jag e tom Jag vill inte säga nåt,jag vill inte höra nåt.. Jag orkar inte allt e förgäves Detta är inte hollywood detta e en liten stad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback