If you never chase your dreams you will never catch them.

Kul att bli väckt 6 på morgonen då.... bara för att min kära syter vill att just JAG ska lämna henne på dagis. Känner att de e dax att vända tillbaka dygnet och sluta lägga sig vid 4!
Jaha ny vecka vilket betyder nya tag!
Sagt det förut och säger det nu igen...! jag saknar plugget nu när jag inte har så mycket att göra och jag börjar ångra mig att jag inte valde att plugga vidare(suck).. men men nästa år då ska jag bli student!
Även om det är 1år kvar så har jag nu kollat in högskolor och vill antingen plugga i Stockholm,Göteborg eller Uppsala. Vad jag vill plugga till de e inte riktigt bestämt men har tänkt på mäklare,handelshögskolan eller lärare.
En god vän brukar säga att vad du än vill här i världen kommer du få om du fortsätter kämpa och inte ger upp hoppet.! Jag håller med henne och om jag kollar på henne så kan jag se att hon är en person som lyckas med allt bara för att hon tror på sig själv och är driven!
Ni kan kolla in hennes blogg en tjej som inspirerar mig!
http://milenamalmros.blogg.se/
Nu blire frulle sen vidare .
PUSS!

Kommentarer
milena malmros säger:

gulligullan <3 <3 <3

2011-08-29 | 11:40:50
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback