Du vet inte vad du har tills du märker att du kan förlora det.

2timmars sömn inatt resulterar i att jag ser ut som ett lik. Jag kunde inte riktigt fatta vad som hänt,innan jag fick ett samtal -är detta mathilda? Ja Vi ber dig komma upp till oss -va?vart ska jag komma? Akuten... Jag kände ångesten kände hur andningen slutade och fick en fruktansvärd smärta i bröstet När den i luren sa - det har hänt en olycka... Jag såg framför mig en bild Om att dom jag älskat mest hade lämnat mig ... Tårarna började rinna och jag tog jackan sprang ut och drog dit.. På akuten så tvinga de mig att vänta men jag hade panik och skrek -hur mår dom vart e dom? Men vet inte om nån hörde för tårarna rann.. Tjejen i reception bad mig att lugna mig och gav mig vatten ... Jag kände att jag skulle svimma..men så kom tjejen fram till mig.. -dom mår bra,bara en är kritisk ..men vi gör vårt bästa... 3timmars väntetid tårar Osv så kom doktorn ut Och sa att det va stabilt och jag kunde träffa dom.... Igår så kom jag ihåg alla bråk vi haft hur mycket jag hatat dom att de ej låtit mig gå ut osv.. Men igår så bad jag bara om att alla skulle klara sig och att de skulle må bra.. Man vet inte vad man har tills man inser att man kan förlora det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback