I don't wanna be anything other than me

Morgon sitter här med en kopp te och försöker inte tänka att klockan är 6 och att jag är vaken men stolt över mig själv att jag lyckats ta mig upp ur sängen nu och är beredd på att se vad dagen har att erbjuda , inte världens roligaste att gå hos en coach men något man får tåla.
Kollar ut genom fönstret och funderar på om det är varmt eller kallt ute? Solen har knappt gått upp och det ser mulet ut kollar in väderprognosen nu och ser att det ska vara regn och runt 15-16 grader veckan ut . Förra veckan var det sommar +26 va högsta och man kunde gå i linne shorts utan att frysa men nu äre vanlig svensk sommar mellanvarmt och regningt, gillar inte svensk sommar som går från att vara varmt till kallt. Så får se nu vad det blir för outfit idag men troligen jeans ballerina och någon skjorta eller tröja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback