You are the one you are my life you are everything I wanted in my life <3

Har ni tänkt då när man går runt i affärer och kollar in inredning och tänker att det ska jag köpa när jag bor själv alla dom gångerna då man planerat i sitt huve hur ens hem kommer se ut när man flyttat hemifrån.
Nu har det hänt mig jag lämnade mitt trygga tillvaro hos mamma pappa och flyttat till en mysig 1a.
Har nu bott här i 1 vecka och kan säga att jag börjat vänja mig och har inrett lite.
Men sömnproblemen är typ tillbaka och jag lägger mig väll 6 varje dag bah för de e så svårt att somna .
Annars spenderar jag dagarna med kompisr och min älskling:*
Jag erkänner jag var rädd för att flytta hemifrån men alla gör vi det nån gång och nu när jag gjort de så känns de skönare antar att jag kommer vänja mig vid de nya livet snart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback