Tryggheten kapas av tildisen har växt upp vuxenlife here I come


På begäran av min trogna läsare "M" så blire ett litet inlägg nu;)
Solen skiner i LKPG och mitt humör är på toppen idag är det fredag vilket betyder sista jobbdan sen helg sen fest men men för mig e de en stor dag , dagen jag kliver ut från mitt trygga tillvaro med mammsen och pappsen och blir en självständig vuxen tjej som får stå på egna ben.

E jag nervös??? jo det kan man säga har man bott med mammi pappi syskon i 20år så blir man lite skraj när man inser att man ska flytta ut men jag vet att jag är en stark tjej jag är självständig och jag kan klara mig själv.
Sen har jag mina underbara vänner och min älskling som betyder allt för mig <3

Nu blire en nyttig god lunch bestående av fullkornspasta med tomatsås och sallad innan de blir fortsätta packa.
Vi hörs sen:)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback