Sämre film får man leta efter...!

Dålig update igen I know xD men nu är jag tvungen att skriva av mig mina tankar om en film jag såg idag.
Filmen heter"Octane" och jag valde att se den för att min favvoskådis Mischa Barton (OC) va med i den men ush fy kan säga att 1timme 35 min var bortkastad tid!

Började med att jag inte riktitg fatta vad filmen handla om men sen gav jag den en chansen men tyärr blev den inte bättre!
Filmen sög och jag tipsar ingen att se den! Fattar inte om det är en wannabe vampyr berättelse eller en vanlig skräckis den sög iaf!!!

Annars då? naa livet leker på och finns inget mer att säga.

Får se om jag bloggar lite då och då:)

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback