All I ever wanted to make you mine

Godmorgon solstrålar!
Jaha antingen lägger jag mig på morgonen eller så vaknar jag tidigt åhhh vad jobbigt det börjar bli att inte kunna få sova utan vakna upp hela jävla tiden! Snart ser jag väll ut som en zoombie kände redan igår att min hjärna inte riktigt hann uppfatta verkligheten och kändes som jag vandrade runt i koma men var ändå vaken... ush måste kunna sova snart innan jag kollapsar av trötthet.

En till sak som uppstår när man bor själv , tänkte äta frukost men då jag va så lat igår och inte gick till affären så har jag typ nada mat hemma .... kul! Suger rejält att vara hungrig men vara tvungen gå handla innan man kan äta nåt.
Så blir väll fixa sig nu och dra handla. Annars får vi se vad dagen bjuder på:*
PUSS!

P.S såg senaste DH igår och säger bara en sak fyfaaaaaaaaaan:;(!!! sorgligt... en till sak kul att Gossip Girl e tbx 2 April på min födelsedag;)

Kommentarer
Fanny säger:

Sv: Åh tackar tackar! Jo det är bra här. Själv också?

2012-03-14 | 15:08:18
Bloggadress: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback