You know nothing about my story you only know my name.

Morgon Morgon inte van vara uppe som sagt men idag blir det coach igen.... 8-15 kul att sitta vid en dator 7 timmar och söka jobb men tack lov är det bara en vecka kvar sen är grejen slut! Så nu ska jag nörda vid en dator och leta efter jobb som inte finns sen möter jag upp S" och det blire en liten runda på Ikano.
Mina sömnproblem börjar ge med sig eller så blir jag så trött att jag däckar av, kul att jag vakna 5 och såg att datan var igång råkade somnade när jag kolla på "The Client List" låg sen och snoozade till 7:10 sen blev de hoppa ur sängen fixa sig snabbt och springa till bussen.
Behöver kaffe för att inte somna känner jag nu...
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback