Love is int the air (DB<3(MA)

 
Ett år sen vi träffades minns än idag första gången vi sågs hur det pirra i kroppen och hur pratglad jag va då jag inte visste vart jag skulle ta vägen att sitta i din bil gjorde mig svimmfärdig minns hur du kollade på mig och hur nervös du va, den kvällen jag satte mig i din bil visste jag att detta var början på något fint. 5/1-12 blev det vi jag visste inte då att du skulle komma att bli en stor del av mitt liv vi har haft våra fina stunder och våra dåliga men kärleken till varan har alltif fått oss att finna varan igen, du är mitt allt och jag vet känner att jag funnit killen jag vill spendera mitt liv med killen jag kommer gifta mig med och den sån kommer ge mig fina barn och den som kommer åldras med mig du är allt jag nånsin önskat älskar dig daniel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback