Alla dessa serier.


Pretty Little Liars, Gossip Girl, One Tree Hill, The lying, game 90210 Desperate Housewives , Revenge och Vampire Diaries är serierna jag följer nu haha vet helt sjukt att jag ens kan hålla koll på allt och inte blanda ihop.
En serie som jag dissade länge var Vampire Diaries men efter att ha legat sjuk hemma i en vecka så gav jag serien en chans och redan från första avsnitt så var jag fast.

Så den tippar jag om gott folk den har allt teen drama kärlek intriger och vampyrer då;).

Kul att jag suttit bänkad vid VD i en vecka och när jag väll hinner ikapp alla så tar dumma serien uppehåll till 15mars omg..... WHY!!!


Juste nu e de så att min motivation till bloggen har återvänt så jag e back.
Bloggen kommer ändra lite riktning och inehålla mindre personliga saker men annars blire flera inlägg om dan om jag hinner med de.

Vill bara säga att 14/2-12 va bästa dan finare alla <3 dag kunde jag inte be om!
Tack du e underbar du!<33


Kommentarer
Felicia säger:

hahaa säger som dig många serier att hålla isär!! haha



SV: ja om man är klar med allt :C

pusss

2012-02-20 | 07:54:58
Bloggadress: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback