You make my days

Sjukt dåligt update beror på att min kära data hade typ damp så kunde inte blogga då:( Men efter att ha lämnat in den och fått den uppdaterad så verkar den funka nu iaf så tänkte uppdatera lite.
Har hunnit fylla 21 år och födelsedagen fira jag med min älskade pojkvän och familj ni gjorde den underbar och minnesfylld.
Pojkännen lagade god middag och vi åt den med god champagne till. Kvällen bjöd på besök från familjen och då blev de tårta och sen mys med älsklingen. Om man kan önska hur en födelsedag ska va så gjorde du den ännu bättre rena drömmen , Älskar dig så mycket! <3
annars har jag inte haft så mycket för mig utan letar efter jobb som en galning annars tillbringar jag dagarna hemma framför datorn eller med vänner eller min älskling.
Min verklighet min dröm och mitt allt
<3!!
Du gör mig lyckligast i världen du är min drömprins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback