Tisdag

Tjoho bloggen!
Ligger fortfarande i sängen och myser men känner att de e dax att ta sig upp och ta vara på dan inte sova till halv 3... hehe jo de e jag bra på! När jag väll sover bra så kan jag sova hr länge som ,men när mina sömnproblem kommer tillbaka då blire att jag sover 3 timmar eller så vaknar jag upp 1000 ggr.
Men nu så tror jag att sömnen e på bätringsvägen så jag tar vara på all sömn jag får.
Fast idag så kom mardrömmarna tbx och de va inte så kul.. kan jag inte få sova lugnt bah??? åhh men hoppas de blir bättre snart.
Nästa vecka så börjar de hårda livet igen får gå upp vid 7 och va på kurserna vid 9 kul.. sen blire praktik i 2 månader med .
Vuxenlivet ... jag e inte så förtjust i dig !!! XD
Nu ska jag hoppa ur sängen och käka frulle!
Ha de fint folket!
PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback