Keep talking bitch you are making me famous!

Dålig update sen lördags jo jag vet, men hade inte tid igår och va så trött så orkade inte blogga innan jag somna.
Ny vecka då och nya tag. Denna vecka består av plugg!
Men eftersom jag har ledigt idag så såg jag att alla mina favo program kommit tillbaka! Så nu har jag sett Pretty Little Liars , 90210 och nya Desperate Housewives! Så himla bra! och himla sorgligt att detta är sista DH ever... men men de sägs att man ska sluta så länge man e på top , och de verkar som denna säsong av DH kommer inehålla mycket spänning!  Samma sak om 90210 gud så bra den e!!!! Älskar Naomi hon e bäst och skönast... brukar ju va så att jag gillar bitcherna i serier men de e ju dom som gör serien bra hehe.
Pretty Little liars har nu tagit uppehåll till 19 oktober åhhh ush , de ska jämt sluta så att man bara måste se fortsättningen men så tvingas man vänta 3 veckor snällt.... tortyr!
Bästa av allt..... Wait for it!!!! GOSSIP GIRL E BACK!!!!!!! de kommer sändas i USA idag så betyder att imorgon kan man äntligen se det!!!! gud vad jag har saknat GG har undrat hela sommaren vad som kommer ske och de jag mest funderat på e vem är egentligen Gravid???? Blair, Serena eller nån annan? hmmm återstår att se imorgon I hope!
BTW har ni tips på fler bra serier????
Har ju även denna blogg för att kunna skriva av mig och nu känner jag , att det finns en del grejer jag vill skriva av...
Det stör mig så jävla mkt att folk ska lägga sig in i andras liv och tro massa om nån som de knappt känner, bara för man hör rykten så betyder inte de att dom e sanna????
Att tro massa om mig eller nån annan bara för att ni hört grejer,,, så jävla patetiskt att tro på rykten än att ge människor en chans och se dom med egna ögon!
Att du kan ta och skriva grejer om mig när du inte vet ett piss om mig!
Vad jag gör med mitt liv angår inte dig och mitt privatliv kan du totalt ta och skita i!
Du tror att du drar ner mig när du skriver grejer som sårar och du tror att du får tyst på mig... att jag ska sitta där och skämmas ta åt mig , men du vet du vad de e faktiskt mitt liv och jag gör vad jag vill och vad jag gör i mitt privata liv behöver ingen bry sig om.
Skillnaden på dig och mig är att jag har med mina tankar men jag e inte dum nog att dela med mig av dom för att hela världen ska se hur cool jag e som vågar! Neeej utan jag håller dom för mig själv.
Aja tänker inte slösa mer tid på sånt bah onödigt !
Dax för study och mat.
PUSS!!!

Kommentarer
FREDRIKA PERSSON säger:

ha en bra dag! :)

2011-09-26 | 13:54:45
Bloggadress: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback