Im walking my daydream back home

Varit grymt effektiv och pluggat typ konstant och har faktiskt förstått matematiken lite mer.
Dagen började med matte idag va i stan redan vid 8 och blev matte i 2 timmar.
Slutade matte vid 10 så jag och M drog till Ikano för kolla lite grejer och blev även lunch på Ikea.
Nåt som choka mig idag... satt med M och åt och så ser jag att något jag skrivit kommer upp från personen jag skrivit om , och jag blir helpt bäng och tänker ehhhh hur kan du ha min text?
Och vart fick du den ifrån... haha tänk er känslan när man ser något som man skrivit för sig själv från hjärtat så plötsligt skickar någon den texten till dig. Blev nog mållös i några minuter och visste inte riktigt vad jag skulle säga.
Men sen kom de ut hur den fått tag på den och jag tänkte vafan! XD
Annars så har jag inte så mycket planerat utan blir plugg snart igen efter att jag tagit nåt litet att äta.
BTW de e 25 grader ute och jag körde på skinnjacka strumpbyxor och stickad klänning med boots.. smart val höll på koka ihjäl ute.
Planer nu:
Fixa mat
Planer sen:
PLUGGA!
KOlla på någon serie.

PUSS!!


Körde på röda lips idag;)
Lunch med M på Ikea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback