WANT YOU TO BE MY FIRST MY LAST MY ENDING AND BEGINNING

Jaha ja en hel jobbvecka har gått igen då . Vart en lång dag på jobbet igår fick springa hit och dit och knappt sitta ner i 2 min så när jag sen kom hem så kände jag att jag stannar hemma kollar på nån film och lägger mig tidigt och så vart de jag åt en god middag bestående av oxfile och lite vin till de och sen blev de filmtajm med syskonen.
Va så trött att jag inte hann se klart filmen utan somna typ runt 23 tiden.
För exakt en vecka denna tid så befann jag mig i Stockholm med D och den helgen va bästa på länge kan jag allt lova!
Det finns saker jag vill skriva här och nu men jag vet att för många läser och folk kan misstolka så jag skiter it helt enkelt , denna blogg som var till att skriva av sig då och då men nu går inte de heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback