Svar på TAL!

Back on track bloggen!  när jag e på dligt humör så har jag en tendens att va dryg mot alla i min omkrets och tänker mig inte för vad jag säger ibland. Men nu så har jag bloggen och här kan jag skriva vad jag vill så slipper jag dampa på folk i onödan.
Jag är ingen jävla stopp på vägen! utan jag är destinationen och det kan alla ha klart för sig! trött på att försöka trött på att anstränga mig trött på att alltid vara den som tar intiativet till allt, vill ni ses hitta på nåt fråga nån gång då hur svårt kan det va? Vi är inte 5 år längre! Okeej nu e de inte så att jag blir sur på att folk jämt ska tro att jag ska fråga och grejer eller jo e ganska less påt....
Vänner ska finnas för varan och vänner ska ställa upp jo men då är det vännerna inte bara en vän..... trött på att alltid vara den som står där med öppna dörrar mitt i natten när som vännen som ställer upp tröstar vännen.....Det handlar inte om att jag är trött på att ge och få NADA tillbaka utan det handlar om hur man blir behandlad när man lägger ner sin själ för folks skull... det som gör mig pissed off ---! ta mig inte för givet för nån dag kommer allt brista jag kommer tröttna och jag kommer att ta och gå.

Om man stannat till undrar om något är rätt så kanske man borde sluta undra och börja gå.

Gör jag rätt gör jag fel vet inte ... men jag vet att jag börjar tröttna på allt ska vara så jämnt och till er killar där ute ni vet vilka ni är!

Ingen jävla madrass ni ringer smsar till mitt i natten ...... har jag kille e jag singel ni dont fucking care för ni ser mig som nån som aldrig skulle va seriös, ja jag har ett förflutet och det har vi alla men varje gång jag försöker visa att jag ändrat mig och visa riktiga mig så kommer mitt förflutna ikapp mig och viskar i mitt öra ---- dom kommer alltid se dig som den tjejen som 2-3 år sen.....
Vet ni vad folk kan förändras och folk mognar och jag e trött på att bevisa att jag har så ta och öppna era fucking ögon och se!


Så ge fan i att döma mig när ni inte känner mig!



Kommentarer
anonym säger:

vem är killen du träffar? berätta om honom.

2011-11-28 | 16:45:53
anonym säger:

killen i din blogg vem är han? /forna Katedralare

2011-11-28 | 17:00:29
anonym säger:

killen i din blogg vem är han? /forna Katedralare

2011-11-28 | 17:01:41
Du vet vem säger:

Du dissar krogen nu för lilla tilda har hittat kärleken?;)

2011-11-28 | 17:12:07
Anonym säger:

SV : Asså anonyma vilka är ni??? och varför bryr ni er om mitt privatliv!

2011-11-28 | 17:13:28
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
anonym säger:

madrass haha gumman du är det kommer alltid vara;) tycker synd om killen han träffar en slampa som knulla halva lkpg varit på smällen

2011-11-28 | 17:18:09
Sv säger:

eftersom du kommenterar anonymt så visar det hur mycket stake du har i dig ! om du nu tycker allt detta stå för det för annars så kan du dra vandra vidare ingen har bett dig gå in på min blogg!

2011-11-28 | 17:25:09
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
Sv säger:

tyck vad ni vill om mig tro vad ni vill det är ni som är fega! stå för era namn så kanske jag svarar...! annars skaffa en hobby.Mitt privatliv angår ingen...!

2011-11-28 | 17:53:52
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback