Everything about you.

Vet inte vad som hänt med mig men någon extrem trötthet har vällt över mig och jag känner mig däckfärdig vid 21 tiden xD om inte 20tiden. Asså sjukt har aldrig varit så trött:O undrar om en viss person smittat mig med sin trötthet eller vette fan varför jag blir så trött, okej när jag jobbar men idag så gjorde jag knappt nåt vettigt så vart kommer tröttheten ifrån?

Haha ser knappt vad jag skriver nu för ögonen stängs på automatik xD

Energin vart tar du vägen???:O

Kom nyss från duschen så tänkte byta om till sovkläder och lägga mig i sängen min och sussa sött:D.

Eller blir nog se nån serie men lär somna på direkten !

 

PUSS!

BTW har blivit helt kär i ONE DIRECTION deras låtar som kommer rakt in i hjärtat! Lyssna på dom svinbra;)!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback