Cause you are amazing just the way you are.

Står här och inser att det inte kommer bli bättre än så och att jag kanske får acceptera fast jag inte vill men men eller vet inte om jag skriver bara för att skriva..
Känner mig splittrad och helt lost nu , jag som brukar ha koll på de mesta och nu e jag totalt lost och vet typ inget. Vad hände egentligen hur kunde jag tillåta mig själv att hamna i denna sits? eller hur kan jag ens tillåta mig själv att tänka så.
Har så mycket jag vill säga men inga ord kommer ut och jag bara blir stum...
Nejnej idag är det en sån B-dag för mig då allt känns off och man bara vill bort ush hatar att känna så , mår ju liksom bra och e lycklig men ändå så dyker såna dagar upp dagar då man bara vill ta täcket över huvet och somna om för att vakna på bättre humör. Det är även dessa dagar som jag känner extrem sug efter cigg men jag lovade mig själv att bara feströka och om de går sluta helt.
Vore grymt skönt att gå ut nu ta en *** och lyssna på musik och rensa tankarna lite.
En person sa till mig idag att jag är en driven person som kommer komma långt i livet och jag är inte den som ger upp utan tar det jag vill ha.
Neej nu ska jag bli på bättre humör och sluta tänka negativt! Går nog ut rensar tankarna.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback