Brist på annat och som vanligt hej sömproblem!

Hur bor du: Hemma med föräldrar syskon
Brukar du komma i tid: aa för de mesta
Kan du laga mat: japp
Vad jobbar du med: inget jobb nu:/
Vad har du på dig just nu: tenniskjol , linne
Har du någon fobi: ormar
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vad hade du sönder senast: hmm minns ej xd 
Vem snackade du med senast: Bästa
När gjorde du senast något riktigt dumt: I fredags...
Saknar du någon just nu: yes
Vad ska man göra för att få dig irriterad: blir inte irriterad så lätt men typ avbryta mig när jag pratar eller komma försent.
Någon jag stör mig på: Finns en del
senaste person du kramade: Syster min
Senaste person som ringde dig: bästa
Attraheras du av män med skägg: Hmmm nja tror inte dexd
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Till och från men de kunde varit bättre ..
Vad tycker du är äckligt: ormar,getingar,
När var senast någon stötte på dig? Hm.. i fredags..
Vad åt du till middag senast? Kyckling med ris.
Pratar du några andra språk? Lite spanska, franska, ryska, engelska.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej tack
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi
Tycker du om att krama folk? jodå
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Som fan hatar folk som lovar nåt men inte gör de...
Är du mörkrädd? nepp
Tre saker du alltid har med dig? Mobil,nycklar,mascara.

Kommentarer
milena malmros säger:

Just av anledningen att jag var rädd så var det första jag gjorde när sommren efter studenten var över.. flytta till en helt ny stad där jag inte kände 1 kotte! detta gav mig mindre tid att tänka och mer tid att göra annat.. Jag sökte en utbildning och flyttade till orten dit jag först blev antagen.. men man kan ju söka jobb med om man inte är sugen på vidareutbildning :)

2011-05-16 | 00:06:38
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
milena malmros säger:

Göteborg, pluggar till kriminolog.. det kändes bra.. kändes spännande men jag är väldigt social så lär känna folk direkt. jag gick ut o festa med mig sjäkkv 3 helger i rad... sen hade jag vänner.. men flyttade till en helt ny stad själv när jag va 16 med så har gjort de några gånger.. tycker bara de e skönt :)

2011-05-16 | 00:19:07
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
' eemmaaj ' Saveu ♥ säger:

är psykologi kursen lätt? :)

2011-05-16 | 11:34:26
Bloggadress: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback