Livet leker i UK

Tjoho bloggen!
Kom nyss hem från "the park" asså naturen här e så vacker! Visst trädgårdsföreningen e fin den men det jag såg idag ojoj så vackert! Fast R tyckte att vi skulle ta en genväg till "the park" så jag tänkte why not vi göre men om jag hade vetat att det innebar att klättra över staket, gå över buskar så hade jag tänt till lite innan jag tackat ja till den vägen... men men 15 min senare så var vi framme och det va som en gigantisk lekplats såg ut som typ på Nickis...Jag satte mig på en bänk med min Blackberry och R sprang till lekplatsen och lekte där, hon gungade klättrade osv.
Vädret e underbart de med tror det är 22 grader uta och strålande sol fast blir kyligt då de blåser.
Vi va i parken i 2 timmar innan vi begav oss till ett café och tog en glass. Magnum White kostar bara 1,20 pund här billigt! För den kostar typ 24 kr hemma...
Planerna till kvällen var att gå på bio men dom ändrades då R blev bjuden på Sleepover-party hos sin kompis Mariah. Så blir ingen bio utan mina "värdföräldrar föreslog att vi skulle till en pub.. haha vet inte om jag vill dit men jo ger det ett försök.
Börjar bli lite socialsjuk här så dax att ge sig ut och träffa folk.
Nu ska jag platta och styla håret och sminka mig och välja någon tjusig outfit.
Kisses
/M


Kommentarer
julia säger:

hellu, adda min skype istället jag är online oftare där ;) julia.karlsson91 , pussokram

2011-06-01 | 20:28:25
Bloggadress: http://fulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback