NY design

Va på g att köpa ny data för trodde seriöst att min data hade pajat heeeelt:( men så fick jag idén att skruva upp hela datan ta ut batterit osv och tänkte att den kanske skulle komma till liv då..så hittade fram en skruvmejsel och börja greja med den, haha ni skulle sätt hur den såg ut??? Den va helt sönderplockad... haha! Men så lät jag den va ett tag innan jag satte ihop allt igen och bad typ om att den skulle gå igång...

Efter 10 min så ser jag att skärmen gå igång och windows börja ladda" YEEEEES , haha ger mig själv beröm lyckades fixa den XD!!! HAHA!

Idag så vet jag inte vad som händer... vet att vi snart ska ut och luncha!

en pusssss på er!

BTW kolla in min nya design:D

tack till

http://elaijjn.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback