You must give up the life you have planned,in order to have the life that is waiting for you

Att gå upp kl 6 på morgonen tillhör inte mina rutiner då jag somnar runt 4.... men det tillhör tydligen vuxenlivet göra saker man inte vill göra men måste.... seriöst AF fattar inte pointen i att gå till en coach och sitta still söka jobb....men ni tycker tydligen att man får ut nåt av det eller så är det bara ren tortyr-.- att man sitter still hos en coach i flera timmar och söker jobb på en dator kallar inte jag syselsättning men ni ser det som men.
Så nu blire coach från 8:30-15... kommer sitta längta till varje rast.
Onsdag idag så kan se fram emot att få se nya pretty little liars sen,något som gör mig lite pepp iaf.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback