Winners Never Quit, and Quitters Never Win.

En hel vecka har flygit förbi igen och nu kan jag säga en sak, helgen som kommer jag har förtjänat den!!!
Har slitit och sprungit ärenden hela dan idag och de blev en lång dag! Gick hemifrån vid 8 och kom hem 16.. Så kan gissa på att jag e ganska så slutkörd nu!
Helgen e fylld med planer men vill egentligen ta tid till mig själv och även sätta mig ner och räkna 35 sidor matte.... matte har adrig varit min grej men jag har bestämt mig att jag inte ger mig innan jag får ett G! Om jag klarar matte då sprutar jag ner hela Platå I Linköping med skumpa, kommer hoppa av lycka! Ni som har lätt för matte ni kommer aldrig fatta vilket helvete de blir för mig, när jag väll sitter där med matteboken och fattar NADA .

Vet att jag sagt de i några år nu att jag ska ta tag i matten och göra mitt bästa, men de har ju gått åt helvete pga av min inställning , jag får typ ångest bara jag ser en mattebok och ställer in mig på att jag aldrig kommer fatta något, men jag tror att jag inte e rättvis mot mig själv och ger upp för lätt när de gäller matte, för om jag hade gett de en chans och låtit de ta den tid de tar så e jag säker på att jag kan klara av den, för kom igen jag är ju inte efterbliven eller dum i huvet. Utan jag har bara bombat mitt huvud med dåliga tankar kring matten..
Så nu kör vi igen! Jag ger mig in på en mattekurs Again och denna gång ska jag få mitt G eller VG;)
Med den rätta inställningen så klarar man allt!

Kommentarer
lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus säger:

Shuuue! Var gärna med i dagens blogg! Avslutas runt 22-tiden ikväll! :)



http://babustyle.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-239-11.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2011-09-23 | 20:52:00
Bloggadress: http://babustyle.blogg.se/
lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus säger:

Shuue! Vinnarna av dagens blogg är utsedda! Kika in och se om du blev en av dem! :)



Vann du inte? Var inte ledsen för det! EN ny dagens blogg-chans kommer upp i morgon!



http://babustyle.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-dagens-blogg-239-11.html#comment

2011-09-23 | 22:21:31
Bloggadress: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback