When someone hurts you cry a river, build a bridge and get over it.

Jag önskar att jag visste vad jag ville, jag önskar att någon stoppat mig och sagt om jag gör rätt eller fel... jag önskar att jag slutat tänka på allt, jag önskar att jag insett att man inte ger en andra chans.
Känner på mig att detta kommer sluta på 2 sätt antingen kommer allt tillbaka och gamla sår rivs upp och jag hamnar på ruta ett där jag va när allt gått så fel , när jag inte såg framåt när jag bara ville ge upp. Eller så blir det bra och jag inser att detta är rätt.
Men dax att inse detta är ingen saga utan det är livet och om livet har lyckliga slut det vet jag inte än...
Jag vill inte va den som undrar jag vill inte va den som lever med ånger... jag vill int heller vara den som blir krossad igen.. Mitt lilla hjärta har fått lida mycket och jag tror inte det kommer klara mer utan det kommer brista.
Hoppas på att allt kan bli bra och att jag äntligen får som jag vill , nej detta är ingen saga och jag är ingen prinsessa.
jahaja lite tankar sådär nattdax...
Nu blire dejt med sängen upp tidigt imorgon!!
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback