Friends with benefits.

Min lördag består av detta!

Lördag idag och eftersom de e nån grej i Linköping på Platens 50% bartömning så ska självfallet alla dit, som ni inte får nog av alkohol... 50% på alkohol e ju smart för då e de billigt och folk super bort sig men jaja alla bestämmer över sig själva! Vill man supa bort sig varje helg så får man göra de,
Jag känner nu att jag inte längre dras till festandet som förr och föredrar hellre en mysig kväll med massa film  chips och godis.
Eller en kväll då man kan njuta av en bra bok.

Får höra från folk "men det finns ju inget kul här i livet så festa e nåt iaf.... men hallå? vadå finns inget kul här i livet?? de finns massa de beror på dig vad du vill bara.
Att säga att det inte finns nåt kul i livet när man e 19-20 år... hmm hur kan man tänka så?

De e som att de enda man kan göra e dricka,dricka,dricka...
Finns det seriöst inget mer kul i livet?
Jag tycker att man borde tänka lite om man säger att livet e trist och det enda som e kul e att festa, eller att man skyller på att det finns inget mer intressant och då väljer man att festa.

Nee men nu ska jag inte va sån alla väljer själva vad de tycker gör.!
Okeej en del går ut har kul träffar folk eller går på eventes knyter kontakter men om man bara går ut för att man vet inget annat och tycker de e kul att supa ner sig.. då tycker jag att man e omogen och inte ser de fina i livet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback