My week

En hel vecka har sprungit förbi och jag har haft fullt upp , så updaten har vart seg men har försökt. Under veckan så har jag gått hemifrån vid 8 och kommit hem runt 17.. eller igår kom jag hem vid 19 men de va för jag vänta på D och eftersom den mnniskan e svår att nå då hans mob dampar så fick jag sitta kvar på JT och communicata med honom, ni tänker men du kan ju gått hem och vilat i 2 timmar? jo men vårt internet va ju paj hemma så va tvungen stanna på JB.
Så igår va jag med D blev film och mys , annars så har jag vart på JT hela veckan och jobbat på flitigt.
Jag har längtat efter helg och kommer njuta av att äntligen få sova ut! 2 dagars vila sen back till JT på måndag.
De finns fler saker jag vill skriva här saker jag råkat ut för som e ganska så komiska och typiskt mig att hamna i sånt.. men känner att detta inte e nåt hela världen borde veta.. för på ett sätt e de personligt intimt och pinsamt.... haha nee nu ska jag va tyst.
Fredag idag då vad innebär det? Feeeeest Party ,utgång kalla vad du vill, fast inte för mig jag har kört på utgångar 3 helger i rad nu och känner att jag inte vill gå tillbaka till rutinerna jag hade länge sen, så jag taggar ner med festandet och tar en lugn mysig fredagskväll:)
Ni som e ute och festar ha kul!
Nu ska jag fixa nåt gott att äta.
PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback