Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.

Godmorgon solstrålar!
Ingen update igår kväll för internet fucka ur och enda sättet att få signal va genom att ställa sig på skrivbordet och hålla datan högt upp i taket... värt! gissa om jag orkade de? njaaa inte direkt fick typ ont i huvet och höll på att ramla av trötthet... så sket i att va inne på datan utan fixade min uppgift och la mig i sängen för att kolla film.
Something Borrowed: bra film och lite oförutsägbart slut men filmen va go se den!
Idag e de lååååååång dag för min del.... fast senare så blire träffa en efterlängtad söt person:D <3
Kör på en school girl outfit idag
Med kjol instoppad blus och boots , tänkte ha knästrumpor men de e typ 9 grader ute så kör på tights.
Ha en fin dag!
Update kommer nog ikväll och jag ska bli bättre på att ta bilder!
PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback