Dreams are like stars...you may never touch them,but if you follow them they will lead you to your destiny

Sjuuuuk e vad jag e nu eller förkyld, förkyld som faaan! Dagen har spenderats i sängen med massa film, fast i början så va jag bara depp men sen mot kvällen så börja jag känna mig krasslig och tog tempen... som visa 38,6 kuuuuuul! Jag har inte riktig tid att va sjuk nu så blev att äta honung med sked , dricka massa te och så käka jag glass för att bedöva smärtan i halsen.
Jahaja vad kan jag säga om min helg? jo utgång i fredags med sötisen johanna<3 och en lugn deppig lördag och söndag.
Det va grymt kul i fredags om man bortser från att de blev lite för mycket dricka för min del..^^ kände i lördags när jag vakna upp med största huvudvärken ever... att lördagen skulle bli en lugn dag vilket de blev.
Ni som känner mig /känt mig vet att jag va en riktig partyprinsessa  förr i tiden som festade fredag-söndag. Men man växer upp och ändrar vanorna och jag e glad att jag taggade ner med festandet, då jag känner att visst e de kul men vi vet ju att alkohol,rökning skadar kroppen och att dricka då och då e lugnt, men inte när de blir supa skallen av sig varje helg!
Nu måste jag lägga mig eftersom detta va sista  veckan då jag hade ett lugnt liv.
Ny vecka imorgon och nya tag
nu blire även mer blogginlägg eftersom mina dagar kommer att fyllas med mycket nytt.
Sängen nu då!
PUSSSS!

Kommentarer
milena malmros säger:

söööt :D hade med depp lördag söndag :P man behöver de iblöand!!

2011-09-12 | 02:07:58
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback