Att chansa är att leva.

Nu slutar jag att leva och tänka massa utan nu släpper jag allt och låter vinden föra mig i den riktning som e ämnad för mig. NU lägger jag ner med att analysera och tro utan nu lever jag här och nu. Det är ingen idé att tänka bakåt.. du kan ändå inget förändra så du tjänar inget på att sluta andas på att tänka på de som skett. Livet kan ha haft sina mörka stunder men det finns nåt gott där framme om du bara ger det en chans. Att fightas med sitt förflutna bådar dig inget gott, att riva upp gamla sår orsakar dig bara mer smärta.
Livet må kännas långt en del dagar , men de e de inte utan allt kommer flyga förbi och när du väll e där 90år gammal så ska du känna att du levt inte att du ångrar.
Vi har bara ett liv och de gäller att ta vara på de och leva de fullt ut för vi vet aldrig när vårt sista andetag kommer att tas.
Jag vill inte leva och undra om jag hade gjort si så vad hade hänt då? neej jag vill leva och chansa. Ibland så blir det inte som man vill och det är så att man inte får allt man önskar. Men att släppa taget och bara tänka negativt de ger dig själv huvudvärk.
"Va tvungen skriva av mig lite, fick en riktig tankeställare inatt och väljer nu att leva och blicka framåt eller iaf försöka.

Idag är det ingen vanlig dag idag är det den sötaste killens födelsedag!
GRattis sötnos nu e de bara 1år innan du får gå in på systemet;)


Klockan e 14 och jag ligger fortfarande i sängen.... men asså jag vakna upp med värsta huvudvärken ever och inte orkat gå ur sängen... men men får se om de går över.
Har även märkt andra grejer att jag i princip glömmer bort att äta och kommer på mitt i natten oj jag glömde äta middag.. eller så vaknar jag sent och skippar frulle.

Vet att de finns folk som blir oroliga över att mitt tillstånd kanske håller på att komma tillbaka, men de e inte så de e ju bah att jag och mat inte kommer så bra överens.
men men ska dra mig neråt nu... frulle då även om klockan e luncdags.

PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback