Happiness often sneaks through a door you did not know you left open

Sleepover bestående av 4 tonårskillar eh jo gissa hur mycket sömn man fick inatt????? Jag skulle säga NADA för varje gång jag försökte somna så va de ljud så kom nere ifrån vardagsrummet , men en gång så gick jag ner och sa till att de skulle vara tysta och brorsan lovade. Men men inte blev de tysta utan börja hoppa runt som bambianer slåss med kuddar och grejer..... men efter att ha hittat öronproppar och satt in dom så kunde jag sova lugnt tills kl 5 då boysen vaknade up....
Känner mig lite krasslig idag så blir inget work men har massa annat som måste göras så dan kommer ändå bli fylld med effektivitet.
Känner på mig att denna vecka kommer bli bra då nästan varje dag e inplanerad och ska umgås med människor som är dom bästa utan er vore jag inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback