Äkta kärlek har inget lyckligt slut för äkta kärlek tar inte slut.

Ska bara dricka upp kaffet och bege mig till worki work. Nu e de 2 dagar kvar av veckan innan jag tar helg och shit vad jag behöver det känner bah att jag ska ta tid till mig själv unna mig nåt gott och bara sova ut för nåt som har gått undan i veckan så e de sömnen. Jag väljer även nu att lägga festen på hyllan ett tag vet inte om det har att göra med att jag e så trött på LKPG så det inte e sant och bara vill tillbaka till Stockholm . Men men festa e inget kul längre fattar inte ens varför jag gör det jo förut så gjorde jag de för att jag bara ville bort men nu när livet äntligen vänt och jag börjar klättra upp på toppen så känns de bah onödigt att dricka.
Så denna helg kommer bli en lugn helg fast skulle inte ha nåt emot att få träffa dig vi har inte setts på 6 dar men för mig så känns de som 60år typ och känslan av längtan och saknad går inte beskriva. Du är ljuset i mitt liv! <3

Kommentarer
Sofia - Vinn valfritt plagg! säger:

Vad händer idag? ^^

2011-11-17 | 11:12:12
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Sofia - Vinn valfritt plagg! säger:

bara tagit det lugnt :)

2011-11-18 | 10:32:28
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback