You gonna like my style.

22 grader de e nice! har legat och stekt sen klockan 11 , hahaha har haft min tillfälliga mob inomhus för man vet aldrig om nån får för sig att ta den med, för seriöst det finns människor till allt...
Juste nya gossip girl avsnittet e ute och de tänkte jag kolla på sen.

BTW: Vad gulliga ni är som har skrivit kommentarer om mitt förra inlägg, fast har man varit med om så mycket skit som jag så blir man osäker på allt och alla, och tillslut så vill man inte öppna sig för nån utan man bygger en mur kring sig och vill inte att nån ska komma innanför den muren. Fast hänt är ju hänt och finns inget att göra så det bästa man kan göra är att vända blad och gå vidare.
En dag så kommer mina tårar sluta och du kommer inte finnas i mina tankar, jag vet att jag förtjänar så mycket bättre, det tog tid att inse men nu så vet jag att allt du utsatte mig för fick mig att bli starkare och jag har lärt mig att se på saker på ett annat sätt.
Jag vet även att det är ingen idé att försöka ändra på en person, för den personen är så och du kan inte tro att du kan göra den till nån annan..

Kisses
/M

Dagens: har ju ingen kamera och mobben e snodd så aa.
Shorts: Gina
Linne: Gina


Kommentarer
Josäfin :> säger:

Snyggt linne! :o

2011-05-11 | 20:04:31
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback