Vill du ligga med mig då?

Nu e provet gjort och jag behövde bara 1 timme , fattar inte varför de står att de e 6 timmar för seriöst det var hur lätt som helst , eller jag fastnade på sista delen då man skulle skriva ett brev och berätta om sig själv, då vart de lite stopp i min hjärna satt och tänkte hur helvete man böjde på verb och så men sen så kom jag på de och efter 1 timme så kände jag att jag inget kunde göra så gick fram till läraren och lämnade in provet. E på bra humör då jag kände att jag presterade på top så ett MVG borde redan vara mitt.
Vet inte riktigt om vad som händer ikväll , men nåt kul lär jag nog hitta på.
Hahaha asså jag har fått in denna låt i hjärnan går och sjunger på den och har nog lyssnat på den 100gr nu , men seriöst den är ju så bra!
haha "Vill du ligga med mig då? haha mamma kom nyss in i mitt rum och jag bah "Vill du ligga med mig då?" hahaha! hon kollade lite sarkastiskt på mig och gick ut.
En annan låt som jag shakar sönder till är "Danza kudoro" kan inte sitta still när jag lyssnar på den, utan får nån kick i kroppen och bara måste upp och dansa.
Älskar vädret idag , äntligen e våren/sommaren tillbaka och man kan passa på och schteeka lite så man blir en brownie;)
Ha en superfin Lördag!
Kisses
/M


Kommentarer
samira säger:

Jag mår bra men lite yr:) snygga shorts.

många kramar:)

2011-05-07 | 16:40:46
Bloggadress: http://sami.webblogg.se/
samira säger:

det ska jag verkligen:) men iallafall d var skit snygga:)

2011-05-07 | 17:22:28
Bloggadress: http://sami.webblogg.se/
sannalitens.blogg.se säger:

Tack så mycket, vad gullig du är :) Kram/Sanna

2011-05-07 | 17:32:51
Bloggadress: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback