jag lever med mina minnen Och sår som ingen kan se Jag lever med mina minnen Försöka glömma är ingen idé

Vill inte va tjejen som flyr undan från de förflutna , vill inte va den tjejen som folk pekar på och säger haha det är ju hon vad såg hon i den idioten...
År har gått och jag skett i hela omvärlden bara du fanns i mina tankar, du var den som fick mig att känna mig behövd samtidigt som du va den som fick mig att känna mig hatad, idiotisk,patetisk mm. Du fick mig att tro att detta skulle förbli min vardag att jag skulle få höra gulliga komplimanger från dig då och då men så skulle du bli arg eller bara utan anledning så skulle du stå och skrika på mig och förnedra mig tills jag kände att jag hade inget kvar att du höll mig på en koppel och att jag va tvungen att lyda dig, du skulle alltid ha rätt , jag fick aldrig chansen att säga emot dig, för då hade du bara tryckt upp mig mot väggen och sagt håll käften!
Jag kommer aldrig glömma dagarna då jag satt på golvet i mitt mörka rum och fällde tår efter tår för jag kände mig så misslyckad och utnyttjad , det enda jag nånsin ville var att bli älskad ... men det tog tid innan jag insåg att du inte var "han" du var inte prinsen som skulle ta mig med storm och skaka upp hela min värld.. Fästan du betedde dig som skit mot mig så va jag ändå vid din sida när du väll behövde mig..
Jag levde i skräck och visste inte längre om vad du skulle hitta på näst..
Du är borta ur mitt liv nu men alla sår som du orsakat dom är kvar .. ingen ser dom men jag känner dom inuti mig... alla hemska ögonblick jag fått va med om , allt skit du lurat in mig i..
Om vi skulle jämföra mig med en glasbit så är jag den glasbiten som blivit kastad i marken 1000 gånger och fått massor med sprickor men än så är den glasbiten inte krossad , utan får den utstå fler fall då kommer den krossas i 10000 bitar.

Kommentarer
milena malmros säger:

eller hur sånt as!! Läser ditt inlägg o han verkar ha såret dig mycket! Kom ihåg att de e du som bestämmer över ditt liv o ingen annan :) puss

2011-05-10 | 01:36:46
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
Sofia säger:

håller med ovanstående.

men det är inte förens du accepterar att det som hänt har hänt och inte går att ändra på som du kan gå vidare. det är svårt men det går - försök vända all skit till positivt. använd detta som erfarenheter som gör dig säkrare och starkare i dig själv för ingen borde få gå igenom det du gjort. be strong.



"if someone hurts you, make the bitch pay"

2011-05-10 | 02:15:24
HANNA säger:

allt bra med dig? :)

kram

2011-05-10 | 07:26:18
Bloggadress: http://hannalovisasol.blogg.se/
Amelie och Malin säger:

Hur mår du idag då?:)

kram somethingyoulike.blogg.se

2011-05-10 | 10:40:23
Bloggadress: http://somethingyoulike.blogg.se/
milena malmros säger:

Va söööt du är :D har faktist fastnat för din blogg nu :D hahaha :D sola idag?

2011-05-10 | 12:44:14
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
milena malmros säger:

hahah bra att vi gillar varandras :D hihi jag solar med :D blir du lätt brun? :D

2011-05-10 | 13:21:15
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
Dessi! säger:

Håller helt med komentaren överst efter att ha läst!:)

Hoppas du får en jätte fin dag:D

2011-05-10 | 13:35:15
Bloggadress: http://dezirees.blogg.se/
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

SV: ja! tack så mycket :D

ja hon är grym :)

2011-05-10 | 15:06:43
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback