Sista veckan i LKPG

Dagens tips:Vin är gott men man blir så seg av de istället för att va pepp!
Så på fredag kör vi med tequila;)
En fullspäckad dag igår, började med att jag drog till skolan hade 1 lektion och sen träffa jag S och vi gick till systemet köpte vin... Sen skulle S in på Lektion så jag fick sitta utanför katte och vänta i 40 min... men hade så tråkigt då jag inte kan smsa med min tele! Asså Telia jag har väntat på mitt nya simkort i 1 vecka???! Kan ni skicka de någon gång!!!!!!! efter 40 min så kom S och hennes kompis M och vi begav oss mot rese för att träffa upp en kille som skulle låna S sitt högtalarsystem! tack killen du räddade kvällen:D
När allt va fixat så begav vi oss hem till S och började festa( eller aa vart några glas vin) hehe! Sen kom några fler på festen.
Tiden började rinna iväg och jag hade ju planerat att gå på bio med, så hade de lite stressigt men tänkte att äsh jag hinner med att både festa och gå på bio.
Så jag nyktra till och gick på bio med C vi såg Pirates of carribean 4 i 3D , men vart inte så imponerad utan tyckte att de va onödigt att se den filmen i 3D!
Klockan 00 så va jag hemma och fixade ihop lite middag(sen middag jag vetxd)
Idag så vakna jag upp vid 9 av att pappa kom in i mitt rum och frågade vart min cykel va... då kom jag  på att jag lämnat kvar den på katedral.. så pappi skjutsa in mig till skolan, så gick jag in dit tömde mitt skåp och hade ett möte. Nu är allt i princip klart med skolan..  Men nu slog de mig det är bara 5 dagar kvar tills jag flyttar och jag har inte börjat packa"suck"  får väll ta tag i de idag ... om jag orkarxd
BTW Island asså och deras vulkaner!!!!!! fyfan om de ställer in mitt flyg!!!! har hört att de kan ske daaaamn då... men får hoppas på de bästa.
Nu ska jag fixa lite frulle för dör av hunger...XD
Här kommer bilder från igår!
Kisses
/M











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback