THAT FEELING YOU GET WHEN YOU SEE HIS NAME APPEAR ON YOUR PHONE

Vet inte om det kommer fortsätta så men seriöst, jag pallar inte! lägger mig vid 4 varje natt och vaknar upp vid 9.. sover liksom 5 timmar/natt och det känns som lite , för sitter nere i köket och försöker fixa en god frukost men orken räcker inte till så blir en macka och kaffe.
Vädret e inte så härligt idag utan det e molnigt  och tråkigt ute , man blir nästa depp när man kollar ut genom fönstret. Imorgon så ska det iaf va 17 grader och sol och på söndag strålande sol och 20grader.
Eftersom jag inte lyckades somna innan 4 igår så kollade jag på film "Life as we know it" fettbra och go film värd att se.
Mina planer idag? hmm har jag några? känns som jag inte längre håller koll på nåt för vet typ inte vad det är för dag idag? Är det torsdag? jo men juste det är det.  Torsdagar=ingen skola för min del. Fast jag har jo nästan slutfört skolan så väntar på att få betygen i hand och sen är det klart med de!
Kommit på att mina sömnproblem kan bero på många olika faktorer.
  • Tänker för mycket på allt som skett i mitt liv detta år och förra
  • Tänker på framtiden
  • Dricker kaffe 5 ggr om dagarna
  • Får ångest av att sova då jag tror att allt de hemska sker igen.
  • Sitter uppe och kollar film.
  • Har lite panik inför resan
  • Har faktiskt tänkt lite på.. kommer världen gå under på lördag? Som han gubben säger..
Tankarna flödar runt i mitt huvud och jag börjar fundera på hur alla dom får plats i lilla mig.. sen är det ju känslor med och ånger.
Jag vet mycket väll att man inte kan ändra på de som skett, men varför e människor så envisa och försöker göra de? Går ju inte. skett är skett.
Deal with it and move on before your past tears you apart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback