Taste me, drink my soul, Show me all the things, that I shouldn't know,

Heeeeeej bloggen! Hur mår ni?? jag mår bra fast så trött att det inte e sant, håller seriöst på att däcka.. känner att sömnbristen varit för stor så min kropp vill ha vila och gör mig trött och seg... Men men dax att hoppa ur sängen ,byta från pyjamas till nåt annat och gå ner och se om de finns nåt gott att äta:)!
Idag blire bio med min Bästa! annars har jag inga planer direkt utan ska nog ta tag i packningen..... har sagt de i 1 vecka  nu I know men jag har typ inte haft tid till de eller ork... och askmolnet ger mig inte direkt motivation till att packa... för jag vill inte åka till Arlanda på söndag och få reda på att mitt flyg är inställt!!!!! NEEEEJ TACK!
Men om inte jag kommer iväg på söndag då stannar jag väll i LKPG närvarar på studenten och så ....fast min kära klass och halva katte ska på studentresa till ALANYA och de e frågan kommer de komma iväg? Eller kommer de komma iväg men att planet blir försenat? och då hinner de ej till studenten...
Neeej seriöst askmoln du orsakar så mycket problem!!!

Kommentarer
ems säger:

tack detsamma! älskar din header :D

2011-05-25 | 11:34:59
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback