Tajming? jo verkligen

Iphonen e paaaaaaj igen!
och 3 sa att de kommer ta 3 veckor att laga... men har inte den tiden! Så vadå måste jag köpa en ny mobil???
Den andra mobben e snodd...
Ipoden e borta!!!! HEEEEEEELVETE asså vilken bra tajming not!!!!!
Hur ska jag åka utan mobil,ipod???
Har all musik där.... och hur ska jag klara mig utan tele? och vad händer när iphonen e lagad.. eller om jag får en ny? vadå kommer mamma ,pappa posta den till mig?:O
orkar inte tänka!!!!!!!!!¨
Måste ha nåt lugnande...så nu ska jag lägga mig i min mysiga säng och sätta på Gossip Girl!
Hoppas jag e på bättre humör imorgon.
Natti Natti!

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

SV; ska ta och käka lite frulle, själv? ;D

2011-05-21 | 08:54:15
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

sola och bada, du då? :D

2011-05-21 | 12:46:23
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback